Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

salve76
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 317
Rejestracja: 30 stycznia 2015, 09:02
Tematy: 8
Lokalizacja: okolice Gdańska
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: salve76 »

Nie najlepsze zdanie wyrobiłem sobie na temat sklepu Progres.
Dwukrotnie tj. przez formularz na ich www jak i przez email wyraziłem chęć zakupu jednego z pistoletów i chciałem dopytać się o parę szczegółów. I nic.
Na Forum w tym czasie oferowali swoje produkty, więc zakładam że dostęp do Sieci mieli.
Ja wiem że mogłem jeszcze zadzwonić - no bo przecież ja chciałem kupić.
Ale to chyba nie tak ....
Więc subiektywnie odradzam zakupy w tym sklepie. Na rynku już są inne - bardziej szanujące klienta sklepy.
Legion117
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 32
Rejestracja: 29 stycznia 2019, 21:26
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Legion117 »

Cześć no to czas na moje doświadczenia

Zakup szafy w EUROSEJF KONSMETAL przebiegł bez problemów. Obsługa jest bardzo miła, pomocna oraz czasem są możliwe negocjacje (musi być jednak realny powód niż "ale Panie ja chcę rabat!")

Sklepy z bronią

Best Hunters - bardzo miła i rzeczowa obsługa, pozwolili bez marudzenia obejrzeć parę zabawek na stanie oraz sprawdzić magnesem amunicję 308 mimo iż jeszcze książeczki jeszcze nie miałem. Ceny amunicji są nie najlepsze moim zdaniem, ale zapewne jeśli będą coś od nich potrzebował to wrócę.

Polarms - rzeczowa obsługa oraz na prośbę zrobili też parę dodatkowych zdjęć, których potrzebowałem do zakończonej sukcesem decyzji zakupowej ( HK G3 SG1). Z dostawą z ich strony nie było żadnego problemu.

Gunservis - obsługa rzeczowa, aczkolwiek poziom obsługi klienta powinni poprawić... Nie spotkałem się ze zniechęcaniem klienta do zakupu ze względu za zadawanie sporej liczby pytań... Może gdybym przyjechał do nich do siedziby byłoby lepiej.

Departament Uzbrojenia - zakup amunicji przebiegł bz problemów. Miła i fachowa obsługa wraz z dostawą

BUOS - zakupiona chemia bez problemów. obsługa rzeczowa, aczkolwiek ich sklep internetowy czasem potrafi paść i interfejs jest trochę archaiczny.
HK G3SG/1
Piotrek89
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 22
Rejestracja: 21 lutego 2019, 20:30
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Piotrek89 »

Wypowiem się o dwóch sklepach w których kupowałem broń, z odmiennym "podejściem do klienta" (do mnie) ale z obu wyszedłem zadowolony.

Snajper w Krakowie : Pod koniec kwietnia wybrałem się do niego przejazdem z pracy do domu. Interesowała mnie CZ Shadow 2, niestety nie mieli aktualnie na stanie. Bez żadnych problemów zaproponowali mi, że ściągną do sklepu, a jak przyjdzie to sobie odbiorę. Umówiliśmy się na cenę (nic nie negocjowałem bo jak usłyszałem o kwocie to o lepszej nie mogłem marzyć) i wpłaciłem zaliczkę. Żadnych promes, decyzji czy innych pozwoleń nie potrzebowali, jedynie dane do kontaktu. Po kilku tygodniach jak wróciłem z wyjazdu służbowego podjechałem do sklepu i już czekała. Ponownie bez żadnego "legitymowania" obejrzałem broń, rozłożyłem, sprawdziłem organoleptycznie i przystąpiliśmy do finalizacji transakcji. Pan sprzedający zapytał na jaką cenę się umawialiśmy i jak ją usłyszał, to poinformował, że w dobrym czasie musiałem zamówić bo obecnie kosztuje ponad 500 zł drożej. Ze sklepu wyszedłem z Shadowką, kilkoma paczkami amunicji i uśmiechem na twarzy :)

Kolejny sklep który odwiedziłem ale pierwszy gdzie dokonałem zakupu to:

Kaliber 7,62 w Zabrzu: Najpierw zadzwoniłem z informacją o dostępności TT'ki i czy pracują w długi weekend majowy. Po potwierdzeniu tych informacji wybrałem się na Śląsk 2 maja i na miejscu byłem praktycznie parę minut po otwarciu bo sprzedającemu przeszkodziłem w zamiataniu schodów przed sklepem ;). Po tym jak powiedziałem co chciałem zobaczyć, Pan poprosił o promesy. Korona mi z głowy nie spadła, a sprzedający przynajmniej "zaufał", że nie wybiegnę z jego staffem. Dał mi do porównania kilka egzemplarzy TT'ki i po kilkunasto-minutowym rozważaniu za i przeciw każdej z nich zdecydowałem się po prostu na najstarszą. W międzyczasie wypisywania faktury poprosiłem o Arminiusa HW 38. Co niezbyt byłem przekonany do rewolwerów to jego cena, i to że spodobał się i mi i dziewczynie, był kolejnym zakupem. Koniec końców wyszedłem z pistoletem, rewolwerem i dwoma kaburami. Niestety nie było amunicji, a że były to moje pierwsze zakupy nie miałem jeszcze książeczki żeby zakupić w innym sklepie. Podsumowując cały wyjazd to byłem bardzo zadowolony.
Mateusz70
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1109
Rejestracja: 17 marca 2019, 10:45
Tematy: 12
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Mateusz70 »

salve76 pisze:Nie najlepsze zdanie wyrobiłem sobie na temat sklepu Progres.
Dwukrotnie tj. przez formularz na ich www jak i przez email wyraziłem chęć zakupu jednego z pistoletów i chciałem dopytać się o parę szczegółów. I nic.
Ja bym tak źle ich nie oceniał, ale kiedyś pytałem w innym sklepie o produkt wiszący na stronie od lat i okazało się, że go nie mają i wg sprzedawcy mieć raczej nie będą. Ale na stronie nie było informacji. Wreszcie kiedyś zniknął z oferty.
Podobny proceder zauważyłem też w innej branży. Coś jest na stronie, ale tylko jako środek do przyciągnięcia klienta. Zdarza się też, że jakiś sklep/komis nie odpowiada na maila.
Niestety, kiedy sklepowi nie opłaca się odpowiadać, niektórzy sprzedawcy traktują klienta jak powietrze. Tak to wydaje się w obecnych czasach prezentować. A nie chcę już wymieniać z nazwy tych sklepów z bronią. Nie są takie złe w ogólnym rozrachunku. W mojej opinii, pieniądze jednak dla nich się liczą przede wszystkim.
panKompot
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 170
Rejestracja: 20 września 2017, 14:00
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: panKompot »

Opinia bez opinii :583:
Ten niżej śmierdzi rybką...
monterek
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 37
Rejestracja: 22 lipca 2017, 06:14
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: monterek »

To ja dodam od swojej strony opinie dla Magazynu Uzbrojenia.
W lutym 2018 roku zakupiłem u nich strzelbę no i niestety w tym tygodniu zobaczyłem uszkodzenie lufy. Napisałem wysłałem fotkę tej lufy, natychmiastowy kontakt, prośba o dosłanie dodatkowej fotki i po chwili telefon, że strzelba została uszkodzona i zostanie wymieniona na nową. Aż normalnie podskoczyłem ze szczęścia, bo naprawdę chyba nie liczne sklepy tak traktują swoich klientów. WIELKI PLUS, CO JA GADAM, OGROMY PLUS, PRZEPRASZAM MEGA MEGA PLUS DLA MAGAZYNU UZBROJENIA.I z całego serca polecam każdemu ten sklep i ludzi, którzy tam pracują. Brak mi słów na to co mnie spotkało, chociaż wiemy, że są jeszcze na świecie porządne sklepy i porządni ludzie a jednym z nich jest MAGAZYN UZBROJENIA!!!
Jeszcze raz im dziękuje.
PS oczywiście jestem już właścicielem nowej strzelby :-D :-D :-D :-D
Awatar użytkownika
P_iter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 769
Rejestracja: 09 października 2006, 09:49
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: P_iter »

Jakiego rodzaju było to uszkodzenie lufy? Kiedy nastąpiło? Z jakiej przyczyny i czyjej winy?
Pozdrawiam
P_iter
Awatar użytkownika
Spitfire24
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2550
Rejestracja: 20 września 2014, 18:49
Tematy: 26
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Spitfire24 »

monterek pisze:To ja dodam od swojej strony opinie dla Magazynu Uzbrojenia.
W lutym 2018 roku zakupiłem u nich strzelbę ...
A możesz napisać jaką ?
Stado baranów prowadzone przez lwa jest groźniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana.
dziki_pl
Użytkownik komercyjny
Użytkownik komercyjny
Reactions:
Posty: 1443
Rejestracja: 11 września 2007, 08:45
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Użytkownik komercyjny
Kontakt:

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: dziki_pl »

Gladiator. Podejrzewamy wadę tego egzemplarza lufy, ponieważ nie mieliśmy 101% pewności że to wina klienta to wymieniliśmy broń, a na spokojnie przebadamy lufę.
sprengkapsel
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 310
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:09
Tematy: 20
Lokalizacja: śląsk
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: sprengkapsel »

Bardzo niechętnie piszę coś mało fajnego na sklep . Sam także pracuje w handlu i znam problemy także z drugiej strony ,że nie zawsze jest wszystko czarno białe. Tym razem ,kurcze naprawdę coś w mnie pękło.
Best Hunters - od Lutego próbuje u nich kupić konkretnego AEra . Pisze maile na które nie odpowiadają, później dzwonie jak nie mam odpowiedzi na maila i dowiaduje rzeczy które, okazują się powieściami "mchu i paproci"
Na początku nie było dostawy , miała być na przełomie luty/marzec bardziej początek marca , później w połowie kwietnia, następny termin to początek maja i w końcu dotarła w drugiej połowie maja . Gdyby tylko to był problem to to było by ok . Karabiny to nie bułki i logistyka jest trochę bardziej skomplikowana. To co mnie wkurzyło to ilość maili które wysyłałem z pytaniami "czy już są " (za każdym razem kiedy była obiecana dostawa) na które nie otrzymywałem odpowiedzi , do momentu gdzie dzwoniłem i prosiłem o informacje . Zdarzyło mi się nawet zadzwonić - dowiedzieć się "czekamy na dostawę miała być ale...." a kilka dni później pojawia się karabinek o który tyle się wypytuję w sklepie jako oferta outletoowa i oczywiście znika w moment jak sie pokazał. W połowie maja wysyłam znowu pytanie "czy dostawa juz jest i obiecany karabinek" -oczywiście nikt nie reaguje na maila więc pokornie dzwonię z pytaniem czy dostawa jest i tu niespodzianka - miły pan odpowiada -jest przyszła w zeszłym tygodniu.
acha, to doskonale ! myślę sobie, co tam że znowu mnie olali z odpowiedzią na maila, ważne że jest!!! - więc tylko dla upewnienia się a karabinek M4 macie ?
pan odpowiada zaraz sprawdzę - długa chwila napięcia iiiii "przykro mi ale w tej dostawie nie ma go"
A na początku tej "never ending story" padła konkretna informacja że ma być -dlatego tak się dopytywałem zamiast szukać czegoś innego.
panowie z Best Hunters którzy także jesteście na tym forum . Tak się po porostu nie robi . Jak ktoś tyle dzwoni i wypisuje maile to wypada bardziej się zainteresować choćby dla samego spokoju ,żeby już du** klient nie truł , jak ktoś tak wypytuje o konkretny model- to pogrzebie w magazynie bardziej i może okaże się że coś leży na dnie kartonu . A nie tak jak w tym przypadku -dosłownie w 3 dni po moim telefonie wstawiacie broń na sklep , o która ja pytam i jej teoretycznie nie ma. Ręce opadają.
krzH
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 30
Rejestracja: 02 marca 2014, 15:46
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: krzH »

Kupowałem karabin w Besthunters. Wpłaciłem zaliczkę. Poczekałem, dostałem mejla z informacją, że już są i odebrałem. Może jest tak, że jeżeli się nie wpłaci zaliczki to klient im "znika" w stosie innych spraw. Pracowałem kiedyś w handlu i dużo było klientów którzy chcieli zaklepać (bez zaliczki, "Panie po co, kupię na pewno"), ale jak co do czego przychodziło to rezygnowali. Szkoda mi było czasu na e-maile i telefony do tych przyszłych niedoszłych klientów. Ani nie usprawiedliwiam, ni nie ganie tutaj Ciebie. Piszę po prostu jak to wygląda z perspektywy innego "handlarza". Pamiętajmy, czas to też pieniądz.
sprengkapsel
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 310
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:09
Tematy: 20
Lokalizacja: śląsk
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: sprengkapsel »

Może coś w tym jest . Ale to by wyglądało tak , że w marcu wpłacam zaliczkę po to ,żeby w połowie maja sie dowiedzieć że karabinu nie mają, bo nie było go w dostawie.
boromistrz
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 160
Rejestracja: 21 sierpnia 2013, 22:03
Tematy: 16
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: boromistrz »

Ja wpłaciłem do BH kilka tysi zaliczki na JP, początkowy termin wynosił 3 miesiące, przeciągnął się do ponad 6 miesięcy, nie dostałem odpowiedzi na żadnego maila z zapytaniem o realizacje zamówienia albo jakiś przypuszczalny termin dostawy. W końcu jak dostawa od JP doszła to pocztą pantoflową dowiedziałem się, że mój karabin jest do odbioru, nikt nie zadzwonił więc gdybym się sam nie upomniał to pewnie pogonili by ten karabin komuś innemu. Najlepsze jest to, że chciałem kupić rewolwer S&W za grube tysiaki, dogadałem się ze sprzedawcą żeby dal znać jak pojawi się dostawa i tak czekam już od ponad roku ;laughing: Zdecydowanie nie polecam tego sklepu chyba że ktoś ma dużo cierpliwości i lubi nieoprocentowane lokowanie pieniędzy.
Vindix
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 73
Rejestracja: 24 września 2017, 18:56
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Vindix »

Z bh miałem taką samą sytuację, zaliczka wpłacona w marcu karabin odebrany w sierpniu. Więcej od nich nic nie kupię. Jak opisałem sytuację u nich na FB to dostałem bana i wszystkie moje posty usunęli, nie usłyszałem nawet przepraszam za opóźniony termin (karabin miał byc na koniec marca). Teraz jak słysze, że ktoś chce u nich kupić cokolwiek to odradzam
dos00
Reactions:
Posty: 9
Rejestracja: 16 grudnia 2016, 20:03
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: dos00 »

Panowie i Panie, z tego co obserwuję w związku z rynkiem broni "szczególnie w Warszawie" to wszystko idzie w kierunku odwrócenia normalnej sytuacji handlowej. To klient staje się elementem zabiegającym o skuteczną sprzedaż oraz zachęca sam siebie do korzystania z usług konkretnych sprzedawców. Sprzedawca często robi wielką "przysługę i zaszczyt" dla kupującego odpisując nawet na głupi email a następnie jak to często da się przeczytać, olewa temat i klienta. A wszystko to w moim przekonaniu przez tą cholerną otoczkę ekskluzywności i zajebistości, bo przecież ta broń kupiona tu jest cholernie lepsza niż ta kupiona gdzie indziej, ma LOGO DF czy inne pierdoły a jak wyjmiesz ten sprzęt na strzelnicy to wszyscy się zesrają i będzie sama strzelała tylko dychy na 1000m bo to "Panie jest DF a nie jakiś gówniany Fredek biedaku". Cały rynek stał się jakby ekskluzywny, sprzęty do wypluwania kulek w takiej czy innej formie w cenie auta z nadrukami sloganów reklamowych i logo producenta w każdym wolnym miejscu !! kurcze coś jest z tym wszystkim nie tak jak powinno "w moim przekonaniu" to wyglądać. Sprzedawcom wydaje się że o ekskluzywne zabawki dla dorosłych to klient ma zabiegać i tu widzę problem a na dodatek dodam że sami kupujący stworzyliśmy sobie taki rynek handlu bronią. :090:

A że jest to temat o sprzedawcach to dodam, po kolejnej wizycie Magazyn Uzbrojenia, mega pozytyw, normalne podejście do broni o cenach ammo nie wspomnę. I dodam że mimo opowieści z innych sklepów że Bersa nie ma serwisu, że pewnie jak się zepsuje to nie będzie części itp. kupiłbym sobie właśnie Bersę, gdyby tylko nie ten nie układający się w mojej dłoni chwyt :( Pozdrowienia dla Pana Jakuba z MU za wzorowe podejście do klienta.
ZKS Warszawa
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”