Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
radim92
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2148
Rejestracja: 01 lutego 2012, 12:34
Tematy: 8
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: radim92 »

Polecam sklep Gunner w Gorzowie Wlkp. Miła obsługa trochę sprzętu taktyczneg. Sklep nie dawno otwarty i nie długo powinni mieć na mieć rusznikarnie na miejscu.
CZ 75 SP-01 Shadow 9x19, Mosin wz. 1891/30, Uskon AS16, Kbk AKM "Jack" 7.62x39
Piotrek_114
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 185
Rejestracja: 16 lutego 2015, 12:01
Tematy: 8
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Piotrek_114 »

Cenzin w moim odczuciu porażka, pierwszą styczność ze sklepem i pracownikiem miałem podczas zawodów gdzie byli jednym z wystawców. Byłem zainteresowany karabinem z ich oferty, po zapytaniu o cenę ta okazała się dużo niższa niż w sklepie internetowym.Powiedziałem,że na stronie jest dużo droższy na co pracownik odpowiedział zmieszany ,że do cen które opowiada mam sobie doliczyć plus minus 5 tysięcy ;laughing: - PORAŻKA, na konkretne oględziny i potwierdzenie ceny miałem się umówić już na miejscu w siedzibie sklepu, o dziwo cena okazała się identyczna jak w internecie. Pracownik nie miał pojęcia o asortymencie,na zadawane pytania otrzymywałem wymijające odpowiedzi, zmarnowany czas - raczej już tam nie wrócę.
janek777
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 183
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 23:10
Tematy: 15
Lokalizacja: Giżycko
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: janek777 »

Opiszę moje doświadczenie ze sklepem BUOS kupiłem na Black Friday kolimator po interewencji telefoniczne zamówiony produkt dostałem po tygodniu. Musiał być powystawowy bo miał rysy na deklu od baterii ale olałem to bo dobry japoński Sightron za 500zł. 6 grudnia zamówiłem inny model dokonałem płatności i nadal go nie mam. Dziś dzwoniłem mieli poinformowała mnie co z moim zamówieniem ale widocznie jestem za słabym klientem bo mnie olali. Szczerze nie polecam
Awatar użytkownika
lasooch
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 200
Rejestracja: 12 marca 2017, 14:37
Tematy: 0
Lokalizacja: Pruszków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: lasooch »

No to ja z kolei opiszę ostatni zakup w Halinka Arms. Potrzebowałem kupić jakiś drobiazg do CZ, zakup za drobną kwotę. Napisałem do sklepu w niedzielę za pośrednictwem facebooka, żeby nie zapomnieć i nawet nie spodziewałem się reakcji, ale konkretną odpowiedź dostałem dosłownie w 5 minut. Towar wysłali mi następnego dnia, jeszcze zanim zdążyłem przelew zrobić. Super obsługa, ekspresowa dostawa, a w paczce jeszcze gratis miły gadżet. Polecam :one:
Maniusel
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 809
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 11:13
Tematy: 13
Lokalizacja: Swarzędz
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Maniusel »

Ja dzisiaj odwiedziłem poznański Specshop - możnaby powiedzieć że świeżaka w naszej branży. I o ile samo podejście do obsługi klienta bez zastrzeżeń, o tyle jakoś produktów b. słaba z winy sklepu. Kupiona amunicja Dynamic Slug pordzewiała - na kupione dwa pudełka nie ma ANI JEDNEGO NABOJU BEZ RDZY na okuciu. Rdza "porządna" że aż na kartoniku pozostawiła odbarwienia (więc przetarcie sciereczką z balistolem nie pomoże - to są wżery nie nalot). Nie wiem czy kupili niepełnowartościowy towar przeznaczony do utylizacji i mi go wcisnęli czy też kupili dobry towar a pordzewiał im w magazynie - fakt że im zaufałem i nie otworzyłem pudełka na miejscu (bo to wystarczyłoby aby ujrzeć stan amunicji - nie trzeba było nawet oglądać dokładnie naboi ani wyciągać z pudełka). Wielka szkoda z mojej strony i wielka plama (rdzawa plama) z ich strony.
Idę robić przymiary czy cokolwiek z tego wejdzie i wyjdzie gładko z komory, to może chociaż 10 sprawnych brenek znajdę na niedzielne zawody :(
Compro...
Awatar użytkownika
Matrix33
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 731
Rejestracja: 29 listopada 2009, 22:15
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Matrix33 »

Nie lubię pisać negatywnych recenzji, ale tym razem to zrobię, bo z tym akurat sklepem być może dzieje się coś złego.
Chodzi o sklep internetowy z akcesoriami i częściami Mildar z Jastrzębia Zdroju. Brałem tam co jakiś czas różne drobiazgi, magazynki etc i było dobrze - ceny ok, terminy dotrzymywane. No i tym razem zdecydowałem się zrobić tam zakupy. Zamówiłem chwyt do AK oraz trzy magazynki 5,45x39. Zamówienie złożyłem 6 grudnia. Po dłuższym czasie milczenia ze strony sklepu spróbowałem bezskutecznie się dodzwonić, 13 grudnia wysłałem e-maila z prośbą o informację na temat statusu realizacji. Brak odpowiedzi, jednak 19 grudnia dostaję info z automatu o przesłaniu mi paczki z zamówieniem. Paczkę otrzymuję 20 do pracy. Jaki było moje zdziwienie po jej otwarciu - zamiast chwytu do AK chwyt skośny do montowania na szynie RIS, zamiast magazynków 5,45x39 magazynki 7,62x39 do... vz.58... Wysłałem od razu e-maila, sms, próbowałem się dodzwonić, ale nic z tego. Sms w ogóle nie dochodzą, telefon wyłączony. Rozumiem święta, nowy rok, ale na stronie sklepu nie ma żadnej informacji o przerwie. Odsyłać bez uprzedniego kontaktu nie chcę, bo boje się, że przedmioty przepadną. I co z tego, że teoretycznie przedmioty, które dostałem mają nieco większa wartość, kiedy nie ma tego, co chciałem. Chwyt skośny jakoś jestem jeszcze w stanie zużytkować w AR, to vz.58 nie mam i nie mam zamiaru kupować. Jak nie będzie kontaktu to przyjdzie to sprzedać, ale wkurza mnie, że przyjdzie tracić czas na sprzedawania niepotrzebnych magazynków i robić zakupy raz jeszcze, co wiązać się pewnie będzie ze stratą finansową. I choć niewielka ona, to wkurza.
Jeżeli ktoś ma zamiar tam coś kupować to doradzam się wstrzymać do czasu wyklarowania się sytuacji z tym sklepem, bo nie mam pewności, czy po prostu nie zwinął interesu.
Awatar użytkownika
Hoz85
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 626
Rejestracja: 26 czerwca 2018, 22:33
Tematy: 10
Lokalizacja: Gdańsk
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Hoz85 »

Ostatnio miałem kontakt z poniższymi sklepami:

- Skawiński : bardzo pozytywnie, atrakcyjne ceny, sprzęt zgodny z opisami, na miejscu strzelnica - można przestrzelić broń którą planujemy kupić lub kupiliśmy. Obsługa bardzo miła i zaangażowana. Siedziałem w poczekalni, a osoba mnie obsługująca przynosiła mi giwery do badań organoleptycznych. Na miejscu kawa, herbata.

- Dharel : pozytywnie, mały sklepik, ale rzeczowy i pomocny sprzedawca. Jak czegoś nie mają na stanie sprawnie sprowadzają. Jak na trójmiasto - atrakcyjne ceny.

Czapla : neutralnie, szeroki asortyment, miła obsługa - doradzają i pokazują sprzęt bez marudzenia i krzywego patrzenia się na kupującego. Moje zastrzeżenie to ceny - bardzo wysokie - 10-20% drożej niż np. w Dharel (taka różnica na amunicji 9 mm, .223 i kaburze imi roto). Nie chcieli negocjować.
Ostatnio zmieniony 02 stycznia 2019, 13:57 przez Hoz85, łącznie zmieniany 1 raz.
kill0l
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 165
Rejestracja: 10 stycznia 2014, 02:22
Tematy: 10
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: kill0l »

Atena Gun - kupowałem ostatnio CZ shadow 2. Jak zawsze miła i profesionalna obsługa. Ceny bardzo konkurencyjne, a dostałem dodatkowo rabat :) Shadowka była na miejscu w sklepie, u konkurencji trzeba było zamawiać i czekać...
.45 ACP / 9x19 / 12GA / .223
Marcin-ZKS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 61
Rejestracja: 13 października 2015, 09:59
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Marcin-ZKS »

Kolejne zakupy w Magazynie Uzbrojenia i po raz kolejny wszystko załatwione szybko, sprawnie w wesołej atmosferze.
rzufik1
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 401
Rejestracja: 01 lutego 2014, 19:10
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: rzufik1 »

Skawiński :) zdecydowanie POLECAM :) miło szybko i na szyneczkę świąteczną jeszcze zostało.


Halinka Arms Zdecydowanie na TAK :) ogromy pozytyw za kredyt zaufania :) towar był u mnie zanim przelew zrobiłem :)

edit

KOSMATY bardzo dobry kontakt; fajne ceny i ekspresowa dostawa TEZ polecam a o nim jakoś mało ( chyba bardziej pod myśliwych) Ja znalazłem co chciałem i będę chwalił.
Ostatnio zmieniony 03 stycznia 2019, 15:38 przez rzufik1, łącznie zmieniany 1 raz.
na wyposażeniu:) .177 ; .22lr ; 9x18 ; 9x19 ; 38SP ; 357MAG ; .223 ; 6.5 x 55 SE; 12x70.... i trochę CP
andwal
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 669
Rejestracja: 18 listopada 2018, 08:05
Tematy: 10
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: andwal »

Skawiński polecam!
Thrud
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 963
Rejestracja: 07 października 2012, 19:05
Tematy: 0
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Thrud »

A ja pochwalę Raj dla myśliwego ze Słupska i ich usługę ściągnięcia broni z Niemczech. Sprawnie, uprzejmie, na każdym kroku wytłumaczone co i jak zrobić; od początku jasno zdefiniowane koszty i terminy. Cenowo (100 EUR + koszt przesłania broni w Niemczech) i czasowo (ok. 1 miesiąc) wychodzi porównywalnie w wysyłką przez kuriera, a odbieramy broń w Polsce i na polską promesę. Odpada UZP i zabawa z tłumaczeniem faktury, a przede wszystkim umożliwia zakup u sprzedawców z "Kein internationaler versand". Gdyby jeszcze byli trochę bliżej Poznania :-?
To nie karabin czy broń palna. To jednosuwowy silnik cieplny spalania wewnętrznego ze swobodnym tłokiem.
koks
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 407
Rejestracja: 07 maja 2003, 14:47
Tematy: 24
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: koks »

A ja pochwalę Raj dla myśliwego ze Słupska i ich usługę ściągnięcia broni z Niemczech.
Również korzystałem z ich pomocy i jestem zadowolony, bardzo wygodna opcja w przypadku "Kein internationaler versand" ;)
I do tego fajna wycieczka w lutym ze śląska do słupska :)
GP-100 .357
Springfield TM 1911 .45
Rem700 DCR .223
Awatar użytkownika
kwaki
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 578
Rejestracja: 11 sierpnia 2014, 11:29
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: kwaki »

Wreszcie dotarła do mnie paczka od Brownells PL, więc mogę podsumować moją "przygodę" z nimi.

Zamówienie było z początku listopada, załapałem się więc na opóźnienie. Zamiast więc zapowiadanych na stronie w sumie do 22 dni roboczych, paczka dotarła do mnie w 39. Za to oczywiście minus, chociaż zdaję sobie sprawę z problemów "rozruchowych" na które natrafili. W czasie oczekiwania dostałem kilka komunikatów o opóźnieniach ze sklepu, więc nie było tak, że czas mija, a ja nic nie wiem. Ostatniego podanego w tej korespondencji terminu prawie udało się dotrzymać, bo poślizg tylko jednego dnia. Na koniec otrzymałem też kod rabatowy na kolejne zakupy - dobre i to, JEŚLI zdecyduję się na takowe.
Ceny - w moim zamówieniu załapałem się jeszcze na stawki przed weryfikacją, więc korzystne. Przeglądając obecną ofertę muszę stwierdzić, że wiele cen jest niekonkurencyjnych dla reszty polskiego rynku.
Plusem na pewno pozostaje spory wybór drobnicy, której albo nie sposób, albo bardzo ciężko dostać w Polsce. Oczywiście można się ratować zamawiając w inny sposób, czy to w zagranicznych sklepach bezpośrednio, czy przez pośredników, ale ja nadal uważam że możliwość "oficjalnego" zamówienia, z kosztem wysyłki jak każde inne zamówienie w Polsce, bez kombinowania, jest zaletą tego sklepu.

Ostatecznie, mimo poślizgu, zamówienie zostało zrealizowane. Jestem skłonny zrzucić je na karb trudności związanych z przecieraniem szlaku, nie przyłączam się więc do forumowej histerii pod tytułem "nigdy więcej nic u nich nie kupię". Tym bardziej, że docierają do mnie informacje o terminowej realizacji późniejszych zamówień.

Podsumowując więc zostawiam im na razie, na podstawie tego pierwszego zamówienia, ocenę neutralną.
Lack of confidence comes from lack of competence.
DPB
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 56
Rejestracja: 13 czerwca 2016, 19:20
Tematy: 0
Lokalizacja: Pomorskie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: DPB »

Hubertus Pro Hunting. zakup internetowy gratów do czyszczenia broni, wszystko sprawnie. Wysyłka za pośrednictwem kuriera płatne przy odbiorze nr. listu przewozowego na sms, towar zgodny z opisem. polecam
22Lr 9x19 9x18 223Rem 308W 7mm Rem. Mag. 12/76 wz.43 5,45x39 7,65x17
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”