Pomocy! Duży DOT czy Vortex cossfire II 6-24x50

Celowniki, montaże, trajektorie, ustawianie

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Szymek2424
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 22
Rejestracja: 03 maja 2015, 23:51
Tematy: 0
Lokalizacja: Gostyń / Limerick
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Pomocy! Duży DOT czy Vortex cossfire II 6-24x50

Post autor: Szymek2424 »

Witam wszystkich. Proszę o pomoc w celu wybrania odpowiedniej optyki do hw97ktb. Od kilku dni szukam i czytam i mam coraz większy mętlik w głowie. Mój budżet to powiedzmy 1400 zl. Za vortexa w necie wołają ok 1300zł wraz z montażem i osłoną okularu i obiektywu. Dużego DOT-a można wyrwać za ok 1150zł za samą optyke czyli bez tego wszystkiego co ma vortex w zestawie. Ogromnym plusem dla votrexa jest oczywiście dożywotnia gwarancja. Optyka ma mi służyc do strzelania rekreacyjnego, a w niedalekiej przyszłości być może jakiś zawody. Jako, że w temacie jestem troche zielony to pięknie proszę o pomoc. Być może polecicie mi inna optyke o podobnych parametrach i w tym przedziale cenowym. Z góry dziękuje. Pozdrawiam Szymon
Ostatnio zmieniony 17 maja 2015, 10:23 przez Szymek2424, łącznie zmieniany 1 raz.
Nerwus
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 124
Rejestracja: 12 stycznia 2015, 22:02
Tematy: 0
Lokalizacja: łódzkie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Nerwus »

Nie wiem czy pisałbym się na crossfire`a w tej cenie. To budżetowiec w Vortexie.
Dopisz do jakiego karabinka potrzebujesz tego celownika i czy docelowo ma służyć do FT.
Jeżeli nie to odradzał bym dużego obiektywu. Zbyt wielki błąd paralaksy i waga celownika.
Na duże powiększenia w DOTach jednak narzekają. Myślę, że crossfire nie będzie się tu różnił na plus.
Szymek2424
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 22
Rejestracja: 03 maja 2015, 23:51
Tematy: 0
Lokalizacja: Gostyń / Limerick
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Szymek2424 »