sharps kaliber

Moderator: Moderatorzy CP

Vito1995
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 2
Rejestracja: 15 czerwca 2019, 12:32
Tematy: 0
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

sharps kaliber

Post autor: Vito1995 »

Witam
Jestem tu nowy jak też i jestem nowicjuszem w broni długiej czarnoprochowe. Zamierzam kupić saguaro sharpsa. Mam dylemat czy wybrac kaliber .38 czy ,44. Bede strzelal na max 100-200m. Oczekuje "przyjemnego" strzelania przy którym nie chciałbym połamać sobie obojczyka. Wiem, że dla sharpsa ,38 to kaliber nietypowyi mogą być trudności z amunicją "osprzetem" Czy możecie mi pomóc radą?
torti
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 131
Rejestracja: 15 stycznia 2018, 20:37
Tematy: 12
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: sharps kaliber

Post autor: torti »

.38 to nowość w tych karabinach, nie wypowiem się. Od roku mam 45-70 i uwielbiam go :-)
Awatar użytkownika
mar_kow
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 303
Rejestracja: 23 września 2012, 11:11
Tematy: 4
Lokalizacja: Mazury
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: sharps kaliber

Post autor: mar_kow »

Poczytaj trochę Kolego... Zaczynasz na początku od trudnego tematu, posłuchaj głosu Kolegów którzy temat Sharps'a przerabiają od pewnego dłuższego czasu...
chief-moonshine
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 130
Rejestracja: 09 stycznia 2015, 15:43
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: sharps kaliber

Post autor: chief-moonshine »

Saguaro Sharpsa nie ma w kalibrze 44, jak rozumiem chodziło Ci o 45-70? Na te odległości o których piszesz z obu da się strzelać bez specjalnego odrzutu. Na większe z 45 byłoby gorzej, bo jeśli ma być bez odrzutu to pocisk do 45 będzie miał niższe SD i/lub prędkość, więc szybciej wyhamuje. Zresztą jak Ci przeszkadza odrzut to na obojczyk możesz sobie założyć ochraniacz i wtedy z każdego będzie Ci się strzelało przyjemnie.