Diopter do RB Saguaro

Moderator: Moderatorzy CP

Awatar użytkownika
roseroot
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 33
Rejestracja: 24 marca 2019, 21:59
Tematy: 3
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Diopter do RB Saguaro

Post autor: roseroot »

Zaczynam się rozglądać za diopterem do Rolling Blocka Saguaro. Z tego co wyczytałem i usłyszałem to unikać należy Pedersoliego (pasuje Long Range Universal USA430) ze względu na "niedoskonałości wykonania".
Znalazłem jeszcze : https://www.artax-vorderlader.de/visier ... block.html - niby rozstaw śrub ok, ale jestem zielony w tym temacie i nie wiem co to za firma, żeby poczytać trochę więcej.
Ewentualnie - macie jakieś inne propozycje?
torti
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 131
Rejestracja: 15 stycznia 2018, 20:37
Tematy: 12
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Diopter do RB Saguaro

Post autor: torti »

Miałem Pedersoli, o dziwo był prosty i nie miał luzów i fajną podziałkę.
A ten z linku to jest Lee Shaver made in USA, skala wydrapana jak kura pazurem, niestety one tak mają.
Czy warto zapłacić 430 jurków (bo tyle kosztuje z Hadleyem)? Moim zdaniem absolutnie nie. 500 zielonych kosztuje Montana Vintage Arms (z Hadleyem) i Lee Szawera zjada jakością wykonania.

https://montanavintagearms.com/product/ ... mid-range/
Ostatnio zmieniony 25 maja 2019, 19:04 przez torti, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
roseroot
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 33
Rejestracja: 24 marca 2019, 21:59
Tematy: 3
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Diopter do RB Saguaro

Post autor: roseroot »