jak to jest z używaniem kaszki manny?

Moderator: Moderatorzy CP

Awatar użytkownika
skorupa
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 195
Rejestracja: 10 lutego 2005, 09:38
Tematy: 0
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

jak to jest z używaniem kaszki manny?

Post autor: skorupa »

Pytanie jak w temacie. Stosować ją w rewolwerze czy nie? Ten kolo, który ostatnio wydał podręcznik "Strzelanie z broni odprzodowej" stanowczo odradza, natomiast czytam na forum, że towarzystwo jak najbardziej jej używa. Pytam, bo mam colta yank navy .44 od czterech tygodni i jestem na etapie uczenia się obsługi i strzelania. Nie kryję, że powoduje mną głównie poznańska chytrość :oops:
pozdrawiam
:piwo:
Łucznik
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 728
Rejestracja: 20 listopada 2003, 15:13
Tematy: 18
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Łucznik »

Chyba żartujesz? Torba kaszy kosztuje 1,55 złotego i wystarcza na rok strzelania.
Na marginesie: używałem ostatnio kaszkę kukurydzianą na przybitkę i olej rzepakowy do flejtuchów. Fantastyczne doznania węchowe po strzale. Z celnością gorzej.
Awatar użytkownika
skorupa
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 195
Rejestracja: 10 lutego 2005, 09:38
Tematy: 0
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: skorupa »

Poznańska chytrość w relacji do dylematu kaszka (jak rzekłeś mój miły 1,55 za paczkę), czy też komplet przybitek filcowych (tu miałem wybór w sklepie: polskie za 16zł/paczka lub bodajże niemieckie za owych złotych 50...).
:piwo:
Awatar użytkownika
maab
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 881
Rejestracja: 24 lutego 2003, 23:52
Tematy: 13
Lokalizacja: VI krąg piekieł
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: maab »