Zoraki HP-01 4,5mm

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Awatar użytkownika
Kiku
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 28
Rejestracja: 23 maja 2012, 01:11
Tematy: 0
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Zoraki HP-01 4,5mm

Post autor: Kiku »

Witam.

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o strzelanie, choć w okresie 2007 - 2012 przez moje raczki przewinęło się wiele wiatrówek długich i krótkich. Zwłaszcza w 2012 miałem ogromną przyjemność postrzelać z wielu klameczek napędzanych kapsułami CO2 12g w ramach testowania i dobrania dla siebie wiatróweczki, którą bym chciał sobie zakupić jako kolejną - niestety CO2 i śrut BB to zabawa czysto "puszkowa" nic więcej.

OK a teraz od początku. Dosyć dawno temu (pod koniec 2010) zakupiłem sobie Zoraki HP-01 4,5mm. Wiatróweczka praktycznie przeleżała cały rok 2011 bo nie było motywacji by strzelać do tarcz a przede wszystkim brak było dogodnego miejsca do strzelania - może wystrzelałem 1000śrutów. W 2012 (coś koło marca) otworzyłem walizkę z wiatrówką i postanowiłem wziąć się za strzelanie do tarcz.

Przez lufę przeleciało 6paczek śrutu UMAREX szpic-molet Cobra 500szt. i muszę stwierdzić, że z odległości 7-8m trafiałem w tarczki bez kłopotu ale ciężko było mi utrzymać skupienie w czarnym. Strzelałem oburącz, stojąc bez żadnych podpórek i otwartych przyrządów celowniczych na jednym pominięciu. Z jednej strony byłem zadowolony a z drugiej byłem świadom ogromu pracy który będzie trzeba włożyć by poprawić swoje umiejętności i właśnie dlatego tyle czasu byłem zniechęcony do strzelania tarczowego.

W między czasie przez lufę przewinęło się parę paczek śrutu typowo nastawionego na destrukcję - Umarex HAMMER-SHERIDAN. Puszki po ananasie/brzoskwiniach/mandarynkach dziurawiło się bardzo i to bardzo przyjemnie. Strzelanie do puszek było ok ale na krótkie okresy czasu i to w gronie znajomych, samemu było nudno.