Daystate Polska - podejście do klienta

Ogólne sprawy organizacyjne strzelców pneumatycznych

Moderatorzy: mrpgxx, Moderatorzy wiatrówkowi

mayu
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 65
Rejestracja: 06 listopada 2009, 20:24
Tematy: 0
Lokalizacja: Podkarpacie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: mayu »

Opiszę w skrócie jak zostałem potraktowany jako klient Pana Aleksandra z Daystate Polska.
Kilka miesięcy temu kupiłem tam Brocock Compatto w zestawie z tłumikiem.
Po pierwszym strzelaniu okazało się, że potwornie sieje ale tylko z tłumikiem. Ponadto często się zacina przy przeładowywaniu.
Po telefonie do Pana Aleksandra i zgłoszeniu problemu zaproponował wymianę tłumika. Rozkręciłem tłumik a w środku pierwsza przegroda postrzelona. Odkręciłem płaszcz lufy i znalazł się winowajca, ugięta końcówka nakręcana na lufę. Po zdjęciu płaszcza lufy ukazał się nalot rdzy. Szybki tel. do Pana A. żeby nie wysyłał tłumika tylko tę część. Trochę to trwało ale przysłał nową końcówkę, zmodyfikowaną i solidniejszą oraz gratisowy dodatkowy magazynek w rekompensatę za niedogodności (wcześniej chciałem kupić ale nie miał na stanie). Jak się okazało przyczyną zacinania był magazynek bo z nowym się nie zacinał. Odesłałem sprzęt razem z magazynkiem bo lufa wyraźnie była zbieżna końcem do kartusza i lunetę musiałem ustawiać mocno w dół żeby wyzerować. Pan Aleksander sprawdził lufę czy nie jest ugięta, wyczyścił z rdzy i odesłał karabinek. Magazynek miał dosłać później jak będzie miał. Karabinek wrócił ociekający olejkiem, karton i gąbka zmasakrowane jeszcze bardziej ale folia z zewnątrz była ok, więc to nie wina kuriera. Po wyjęciu lufy żeby to wytrzeć z oleju, okazało się że miejsca pod śruby robaczkowe są mocno zmasakrowane, bo ktoś sobie nie trafił, kilka wyraźnych rys na płaszczu i końcówce kartusza przybyło. Ogólnie masakra!
Wziąłem to na klatę i sam poprawiłem żeby znów nie odsyłać bo pewnie popsuli by jeszcze bardziej.
Co kilka tygodni wysyłałem maile i dzwoniłem w sprawie magazynka ale byłem zwodzony, że mają problem z magazynkami w Brococku itp.
Dziś po kilku próbach dodzwonienia się, Pan Aleksander oddzwonił i powiedział że ma dla mnie magazynek ale chcę za niego blisko 300zł!
Zatkało mnie i przypomniałem mu że nie tak się umawialiśmy. Usłyszałem jeszcze parę słów od niego, że nie będzie dokładał do tej transakcji itp. Porostu szok.
Nikomu nie życzę takiego podejścia przez sprzedawcę.
Więcej niczego tam nie kupię i nikomu nie polecam.
wenflon
Zbanowany
Zbanowany
Reactions:
Posty: 68
Rejestracja: 04 maja 2017, 10:42
Tematy: 0
Grupa: Zbanowany

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: wenflon »

Twoje doświadczenia z tym Panem nie są jednostkowe, tez kiedyś próbowałem kupić kilka rzeczy przez tego jegomościa ale po kilku telefonach uznałem, że on chyba jest tym przedstawicielem Daysteta tylko za karę i kompletnie nie ma interesu czy przyjemności cokolwiek sprzedawać a co tu dopiero ściągnąć jakąś część zapasową. Interesujące mnie rzeczy kupiłem w sklepie w UK bez najmniejszego problemu i jeszcze dostałem maila z życzeniami na święta . Myślę, ze fatalna obsługa u dystrybutora Daystate na Polskę jest głównym powodem, że tych karabinków nie ma wiele i nie są popularne wśród strzelców, a szkoda bo to zacne wiatrówki zasługujące na uznanie.
Tommy54
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 529
Rejestracja: 25 lipca 2015, 21:17
Tematy: 16
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: Tommy54 »

Miałem również kontakt z panem Olkiem w ub. roku. Ale wyczułem gościa i chwała Bogu nie kupiłem tam karabinka - to PARTYZANTKA nie SERWIS !!!
mayu
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 65
Rejestracja: 06 listopada 2009, 20:24
Tematy: 0
Lokalizacja: Podkarpacie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: mayu »

Jakie sklepy internetowe w UK możecie polecić, żeby nie było problemów i nie przepłacać? Chciałbym kupić drugi magazynek skoro ten odesłany do reklamacji nie wrócił.
Awatar użytkownika
kłapek
Ekspert Wiatrówki
Ekspert Wiatrówki
Reactions:
Posty: 1741
Rejestracja: 20 lutego 2006, 18:22
Tematy: 40
Lokalizacja: Grodków
Grupa: Ekspert Wiatrówki

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: kłapek »

Poruszyliście skomplikowany temat.

Prawda jest taka, żeby serwisować karabiny PCP trzeba, wiedzy, umiejętności, narzędzi i części. Wiedza w tym wszystkim jest najcenniejsza. Firma/człowiek który wymyśli sobie, że będzie sprzedawał karabiny jakiegoś producenta musi zainwestować swoje pieniądze. Zazwyczaj producent wymaga żeby przedstawiciel danej firmy miał jakieś karabiny na stanie. Takie coś kosztuje. Osoba która miałaby naprawiać/serwisować musi mieć przynajmniej jakieś podstawowe szkolenie z budowy, regulacji, ustawień. Coś takiego również kosztuje. Chociażby 2-3 dniowy pobyt u producenta to są jakieś pieniądze i dobrze jest jeżeli producent coś takiego jest w stanie zapewnić i zorganizować. O narzędziach i częściach tych podstawowych nie wspominam. One przecież również kosztują.
Jeżeli taki serwisant owego szkolenia nie odbędzie, a zakładam że nie jest to wiatrówkowy pasjonata, to prawda jest taka, że się uczy na karabinach które wracają do sklepu jako te gwarancyjne. Fajnie jak ma pojęcie i tzw. 'smykałkę'. Przy nauce niestety często bywa, że coś zostanie zrobione nie tak, a nawet popsute.
Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze problem klienta końcowego, który ma za to wszystko zapłacić (dać zarobić na to wszystko), a jak dochodzi do zakupu nowego karabinu, to klient siada przed kompem chce jakiś rabatów i na końcu kupuje gdzieś za granicą gdzie jest taniej. W ten sposób koło się zamyka i biznes który miał być biznesem okazuje się klapą i przysparza jedynie frustracji sprzedawcy i klientowi.

Dlatego żadnego ze swoich karabinów nigdy nie wysłałbym do żadnego serwisu :-D
Ostatnio zmieniony 11 października 2017, 10:32 przez kłapek, łącznie zmieniany 3 razy.
Mój nowy terapeuta na imię ma can-am :-D
Tommy54
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 529
Rejestracja: 25 lipca 2015, 21:17
Tematy: 16
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: Tommy54 »

kłapek pisze: .....Dlatego żadnego ze swoich karabinów nigdy nie wysłałbym do żadnego serwisu :-D
Ja też ;laughing: . Nawet nowe samochody, serwisowałem u FACHOWCA - w du..ie miałem Gwarancję i niedouczonych papraków w tzw. Autoryzowanych Serwisach .
A tak BTW,ten Daystate Dealer - to lipa na maxa , p. Olka wszystko inne interesuje oprócz wiatrówek , to tylko jego "poboczne" zajęcie (rozmawialiśmy tel.). A podejście do klientów : OBIECANKI- CACANKI .
Ostatnio zmieniony 11 października 2017, 10:34 przez Tommy54, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
dolech
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 79
Rejestracja: 30 lipca 2006, 05:49
Tematy: 0
Lokalizacja: Lubliniec
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: dolech »

kłapek pisze: (...) Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze problem klienta końcowego, który ma za to wszystko zapłacić (dać zarobić na to wszystko), a jak dochodzi do zakupu nowego karabinu, to klient siada przed kompem chce jakiś rabatów i na końcu kupuje gdzieś za granicą gdzie jest taniej. W ten sposób koło się zamyka i biznes który miał być biznesem okazuje się klapą i przysparza jedynie frustracji sprzedawcy i klientowi. (...)
Powstaje pytanie, dlaczego za granicą jest taniej, im się wszystko opłaca, a u nas nie?
HW98 + IOR 6x42
Awatar użytkownika
mimut
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 257
Rejestracja: 19 października 2012, 16:09
Tematy: 0
Lokalizacja: Oldham District AC
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: mimut »

Może dlatego że mentalność polskich sprzedawców jest zgoła odmienna od tych zza granicy? Bo większość tych Januszów biznesu chce w 3 miesiące dorobić się domu, samochodu i żeby jeszcze zostało na za***iste wakacje. Maja głęboko w du*** klienta, markę czy renomę. Liczy się pieniądz i tylko pieniądz.
Tommy54
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 529
Rejestracja: 25 lipca 2015, 21:17
Tematy: 16
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: Tommy54 »

dolech pisze: ... Powstaje pytanie, dlaczego za granicą jest taniej, im się wszystko opłaca, a u nas nie?
Bardzo prosta odpowiedź , dotycząca wszelakich dóbr konsumpcyjnych .
Np. do USA jedzie z Bliskiego wschodu lub Japonii 10 kontenerów danego produktu (np. apatat foto czy smartfon) a do Polski pół bagażówki ... ;laughing:

Nie trzeba mieć Nobla z ekonomii, aby odgadnąć, gdzie cena jednostkowa produktu niższa (dochodzi jeszcze upust hurtowy).
Odbija się to na cenie detalicznej i w USA wszystkie dobra konsumpcyjne są znacznie tańsze niż w danym kraju Europejskim , nie mówiąc o Polsce , Białorusi itp. gdzie import jest śladowy .
rokasa58
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 595
Rejestracja: 25 lutego 2016, 10:34
Tematy: 4
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: rokasa58 »

mayu pisze:Jakie sklepy internetowe w UK możecie polecić, żeby nie było problemów i nie przepłacać? Chciałbym kupić drugi magazynek skoro ten odesłany do reklamacji nie wrócił.
http://www.airgunspares.com/store/produ ... -Magazine/
Kupowałem i polecam.
ONE SHOOT ONE MOMMENT NO MISS
Awatar użytkownika
mildot
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1398
Rejestracja: 01 września 2011, 12:35
Tematy: 44
Lokalizacja: Bemowo
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: mildot »

mimut pisze:Może dlatego że mentalność polskich sprzedawców jest zgoła odmienna od tych zza granicy? Bo większość tych Januszów biznesu chce w 3 miesiące dorobić się domu, samochodu i żeby jeszcze zostało na za***iste wakacje. Maja głęboko w du*** klienta, markę czy renomę. Liczy się pieniądz i tylko pieniądz.
Do tego jeszcze koszty związane z prowadzeniem działalności, struktura podatków....
Strzelam... bo lubię. ;)
rokasa58
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 595
Rejestracja: 25 lutego 2016, 10:34
Tematy: 4
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: rokasa58 »

To jest proste,wszystko zależy od popytu i ceny. Akurat w tym wypadku koszty związane z prowadzeniem działalności są zminimalizowane.
Ja za samo pomieszczenie muszę wybulić miesięcznie 6,5tys. a taki sklep można prowadzić w domu.
ONE SHOOT ONE MOMMENT NO MISS
mayu
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 65
Rejestracja: 06 listopada 2009, 20:24
Tematy: 0
Lokalizacja: Podkarpacie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: mayu »

http://www.airgunspares.com/store/produ ... -Magazine/
Dziękuję za informację. Niestety w Brocock Compatto jest inny, w airgunspares nie mają.
Jakieś inne sprawdzone sklepy?
Awatar użytkownika
adnikauto
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2541
Rejestracja: 20 sierpnia 2013, 19:26
Tematy: 214
Lokalizacja: Wschodnie Wybrzeze
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: adnikauto »

Maja magazynki do Brocock Compatto w:
https://www.pellpax.co.uk/airguns/acces ... zine/16677

P.S.
Jesli chodzi o "Dystrybutora" specjalnie w nawiasie Daystate Polska strona sie poprawila ale jakosc obslugi i serwis jest nadal do kitu.
Temat ten byl juz poruszany w roku 2016 watek ponizej... wtedy ogladajac oficjalna strone Dystrybutora mozna bylo doznac szoku...
http://forum-bron.pl/viewtopic.php?f=19 ... k#p1604667

Po prostu nie nalezy tam nic kupowac a firma zniknie w niebycie po jakims czasie...
Guns have two enemies politicians and rust. :502: Not sure, which is worst...
Awatar użytkownika
PawelW
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 7562
Rejestracja: 26 lutego 2006, 11:40
Tematy: 110
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Post autor: PawelW »

Użytkuję Daystate od ośmiu lat ale tutaj pierwszy raz usłyszałem o czymś takim jak "Daystate Polska" . Wiedziony ciekawością wszedłem na stronę tej 'firmy' i.... nigdy w życiu nie kupił bym tam nawet pudełka śrutu. Strona internetowa to wizytówka firmy i jej treść jest adekwatna do jej poziomu. Tutaj to dno, den i metr mułu.
Kilka 'kwiatków':
opisy wiatrówek żywcem ściągnięte z DAYSTATE - nie przetłumaczone,
Do wiatróek poni żej 17J należy doliczyc 30 funtów, a do FAC 150 funtów. Cennikjest orientacyjny.
Posiadamy w ofercie rónież wiatrówki
a tutaj to już szczyt szczytów: http://daystate.com.pl/index.php/mtc-optics

Nawet adresu kontaktowego nie chciało im się poprawnie napisać:
ul.Baiogórska 11, 43-300 Bielsko-Biała
Ostatnio zmieniony 12 października 2017, 09:16 przez PawelW, łącznie zmieniany 1 raz.
----------------------------------------
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie, zapytaj, czy mógłby tego nie robić
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Ogólne sprawy organizacyjne - Wiatrówki”