Drodzy użytkownicy,

W związku z wymogami prawnymi w najbliższym czasie forum-bron.pl zmieni swój status na „forum zamknięte”.
W praktyce oznacza to, że osoba niezalogowana o statusie „gość” nie będzie mogła przeglądać forum.
Przeglądanie, czytanie lub pisanie na forum będzie możliwe tylko dzięki rejestracji i logowaniu.

Administracja forum

Daystate Polska - podejście do klienta

Ogólne sprawy organizacyjne strzelców pneumatycznych

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

kryspin 110
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: 2015-11-11, 16:38
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Postautor: kryspin 110 » 2017-10-12, 09:37

Też miałem przyjemność a raczej nie przyjemność rozmawiać z tym gościem.
Obiecał zadzwonić z odpowiedzią w ciągu 2 dni. Czekam do teraz minęło pół roku. Na szczęście szybko ogarnąłem temat gdzie indziej.


mayu
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 69
Rejestracja: 2009-11-06, 20:24
Lokalizacja: Podkarpacie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Postautor: mayu » 2017-10-12, 12:00

Mój błąd, że nie zapytałem o opinię na forum.
Swoją drogą to szkoda, że Daystate ma takiego dystrybutora w Polsce.


yamet
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 2011-11-22, 21:02
Lokalizacja: kalisz
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Postautor: yamet » 2017-10-12, 12:28

Kupował tam lunetę , bez problemów i w termie . Fakt sprzedawca był zdziwiony , że chce coś czego jest przedstawicielem a on nie me pojęcia , że to możne sprzedać ale to szczegół .
DGST-LOK- Beaver
http://dgstbeaver.pl/


bigbrok
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 2016-10-29, 17:25
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Postautor: bigbrok » 2017-10-12, 21:30

Też tam dzwoniłem , w sprawie Brococka. Nie powiem Pan przez telefon miły ale zdziwiło mnie to , że zniechęcał mnie do zakupu pomimo iż jest dystrybutorem tej marki na PL.


CzarekB
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 2015-03-07, 19:55
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Postautor: CzarekB » 2017-10-13, 09:23

Daystate Polska reprezentowany przez Pana Aleksandra jest dystrybutorem.
Natomiast importerem Daystate na nasz kraj jest Hubertech z Katowic, taką informację dostałem w mailu od Daystate UK.
W Hubertechu kupiłem też Hunstmana Regala i tłumik.
Po moich doświadczeniach mogę napisać: Daystate to wspaniały i piękny sprzęt z górnej półki ale service klienta daleko odbiega od przyzwoitego w naszym kraju.
Czarek


wachu
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 2011-02-11, 19:54
Lokalizacja: Częstochowa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Postautor: wachu » 2017-10-18, 22:12

Czy może ktoś w takim razie doradzić jak najlepiej sprowadzić karabinek daystate do Polski? Chodzi o pulsara w orzeszku. Oficjalni importerzy w Polsce nie są dość wiarygodni...
Ostatnio zmieniony 2017-10-18, 22:14 przez wachu, łącznie zmieniany 2 razy.
Hatsan 95 Vortex + Hogan + PP 3-12x42
AirArms S510 Superlite + Burris Timberline


CzarekB
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 2015-03-07, 19:55
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Daystate Polska - podejście do klienta

Postautor: CzarekB » 2017-10-18, 22:23

Przedzwon do Hubertecha w Katowicach i spytaj sie na kiedy mogą Ci sprowadzić karabinek. U nich możesz też negocjować cenę . Daj znać jak rozwijają sie z nimi współpraca w Twoim przypadku.
Czarek



Wróć do „Ogólne sprawy organizacyjne - Wiatrówki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości