Polski Mauser Wz. 29

Forum poświęcone wszelkim tematom związanym z bronią posiadaną na pozwolenie kolekcjonerskie

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
ragnatronyx
Reactions:
Posty: 4
Rejestracja: 16 stycznia 2017, 16:27
Tematy: 0
Lokalizacja: połódniowy wschód
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Polski Mauser Wz. 29

Post autor: ragnatronyx »

Szanowni Koledzy,
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Mausera wz.29
WZ29.rar
Od sprzedawcy dowiedziałem się, że jest cały w oryginale, zgodny numerycznie, oksyda jest oryginalna.
Mam następujące pytania do znawców tematu :
1. Widoczne są ślady korozji, czy można je próbować jakoś usunąć, lub co z tym zrobić? Czy powinienem to zostawić jak jest ?
2. Lufa - czy to są wżery ? Z daleka lufa wydaje się błyszcząca, ale z bliska są takie widoczne załamania, nie mam doświadczenia, czy jest możliwość to doczyścić ? Jak się tym zająć ?
3. Mam możliwość wypolerować zamek, czy jest sens to robić z kolekcjonerskiego punktu widzenia, czy jednak nie ma sensu ?
3. Ile w przybliżeniu jest warty taki egzemplarz ?
Pozdrawiam, proszę doświadczonych kolegów o odpowiedź w tym temacie.
Awatar użytkownika
ragnatronyx
Reactions:
Posty: 4
Rejestracja: 16 stycznia 2017, 16:27
Tematy: 0
Lokalizacja: połódniowy wschód
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Polski Mauser Wz. 29

Post autor: ragnatronyx »

Foto w przystępniejszej formie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
LongTom
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1437
Rejestracja: 21 maja 2012, 22:00
Tematy: 23
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Polski Mauser Wz. 29

Post autor: LongTom »

Witaj.
Gratuluję zakupu - nawet wycior wygląda na oryginalny.
Lufa ma wżery i nadpalenia, można czyścić ale jak nowa to i tak nie będzie wyglądać. Strzelać na pewno się da.
Na zewnętrznych częściach - jak lubisz i chcesz.
Ja bardzo delikatnie zdjąłbym warstwę "luźnej" rdzy i smarował to olejem - nic więcej.