Z wielką przykrością informujemy, że w dniu 1 sierpnia 2017 r. zmarł Jerzy Cieśla (9x19).
Informacje dotyczące spraw pogrzebowych znajdą Państwo w tym temacie.

Z wyrazami szacunku
Administracja Forum.

Witam wszystkich problem z reklamacja

Tematy dotyczące wiatrówek

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

roki11
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 2011-10-11, 20:21
Lokalizacja: Bydgoszc
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Witam wszystkich problem z reklamacja

Postautor: roki11 » 2012-03-22, 20:33

Witam Kupiłem w styczniu 25 nowego AA 410F w militaria po 26 dniach zabawy z nowym nabytkiem zaczeły pokazywać się wżery rdza na lufie kartuszu pojechałem oddać na reklamacje przyjęli bez problemu po około 10 dniach zadzwonił pan serwisant ze wiatrówka jedzie do producenta czyli wysyłają do Angli czekam już ponad miesiąc zero odzewu dzwoniłem mówią ze nie maja żadnych informacji
moje pytanie jaki maja czas żeby zakończyć reklamacje
Czekam na odp
aa S410F + hawke sport ic 4-12x50


Awatar użytkownika
Superfrog
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 213
Rejestracja: 2006-12-13, 22:13
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: Superfrog » 2012-03-22, 21:00

kolega do militarii oddał Colta bo pęknięty był od nowości element widoczny po odciągnięciu zamka. odesłali do Niemiec. Po ok. 1,5 miesiącu wrócił wymieniony i ładnie nasmarowany. Wady: długo to trwało. Zalety: wymienili a nie zrzucali winę na właściciela.
Gamo CF30 GL LR + Leapers 3-9x32AO


niv0815
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 2009-08-19, 20:49
Lokalizacja: warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: niv0815 » 2012-03-22, 21:26

Witaj,

mają tyle czasu aż zrobią. Nie uchylili się, zabrali się do roboty. Nie dali rady samemu to wyslali do producenta jako wada fabryczna. Moze potrwac 2-3 miesiace.
W tej brazny to norma.

Pozdrawiam
niv0815


norbert
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 2007-03-05, 22:35
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: norbert » 2012-03-22, 21:44

Każda firma handlowa musi okręslic sie w ciągu 14 dni kalendarzowych co do zgłoszonej reklamacji. Takie jest prawo konumenta i taka jest ustawa w Polsce. Nie istotne jaki to producent i gdzie jest jego zakład. Reklamacja skłądana jest do firmy, kóra Ci sprzedała wadliwy towar i ta firma odpowiada Ci na reklamacje a nie producent.


Awatar użytkownika
drLecter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: 2009-04-08, 11:36
Lokalizacja: Malmö
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: drLecter » 2012-03-22, 23:29

Z tego co widać, odpowiedz przyszła po 10 dniach...
A kiedy problem zostanie rozwiązany, to inna bajka. Może potrwać jak napisał niv0815 - 2do3 mies.

Inna sprawa.
Jak o sprzęt dbałeś ??
HW95
FX Royale 300. 177
FX Verminator .22


leszczu62
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: 2009-03-01, 18:11
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: leszczu62 » 2012-03-23, 02:01

Zaraz , piszesz że wżery i rdza zaczęła się pokazywać na kartuszu i lufie po 26 dniach użytkowania karabinka , czyli że np. po trzech dniach używania rdzy nie było ? ani po dziesięciu czy 18 dniach ? dopiero po dwudziestu sześciu .... czyli że ta rdza była na nim od początku tylko ukryta pod oksydą i to na lufie i na kartuszu jednocześnie ... bardzo dziwny przypadek :P .
Ostatnio zmieniony 2012-03-23, 13:13 przez leszczu62, łącznie zmieniany 1 raz.


pawlak66
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 2006-02-02, 21:37
Lokalizacja: Zielona Góra
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

reklamacja

Postautor: pawlak66 » 2012-03-23, 06:31

Witam kolego napisz im listem poleconym ze temat ciągnie się za długo i żądasz wymiany karabinka na nowy albo zwrotu gotówki daj im 14 dni .W moim przypadku to poskutkowało.


Dale
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 8801
Rejestracja: 2006-01-13, 18:46
Lokalizacja: Front Wschodni
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: Dale » 2012-03-23, 06:52

Ale przecież, jeśli rdza się pokazała po takim czasie, nie jest efektem wady, a złej eksploatacji karabinka. Niedoczyszczenia czy pozostawienia wilgotnego.
Też tak miałem na świeżo wytoczonym i oksydowanym elemencie - wystarczyło raz nie wytrzeć dokładnie i pozostawić na kilka dni w pokrowcu.
Rozumiem że mogła to być wada materiałowa, czy inna ukryta gdyby wystąpiła na jednym elemencie, ale nie na kilku. Co do czasu naprawy, w przepisach jest określenie "niezwłocznie", ale co to oznacza, określa firma.
- wszystko co dobre, kiedyś się kończy...


Awatar użytkownika
nethobbit
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 2012-01-13, 20:21
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: nethobbit » 2012-03-23, 11:22

Prawo konsumenckie określa że jeśli towar jest niezgodny z umowa to sprzedawca ma 14 dni roboczych na usunięcie wady.Jeśli nie, przysługuje Ci zwrot pieniędzy lub nowy towar.
Co do rdzy to efekt niewłaściwej eksploatacji więc się ciesz że w ogóle Ci ją przyjęli.Ja bym nie robił rabanu tylko czekał a potem wyciągnął bym wnioski na przyszłość.
NIE DLA ACTA!


Awatar użytkownika
Mietek5
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 949
Rejestracja: 2009-10-16, 13:59
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: Mietek5 » 2012-03-23, 13:35

Kiedyś (ale nie tak strasznie dawno jakby wskazywał na to mój staż wiekowy) -jakiś k...s od audycji motoryzacyjnych w Anglii nakręcił i popularyzował przeprowadzone z wielką pompą niszczenie Poloneza. Oczywiście z wyraźnym przesłaniem, ze ta dewastacja dotyczy polskiego szmelcu.
Prawda jest, że po odebraniu autka z Polmozbytu, niekiedy już w drodze do domu zaczynały się dziać dziwne rzeczy, a po kilku-kilkunastu dniach to niekiedy nawet działy się horrory, w których wychodzenie rdzy było nawet taka bardziej łagodną postacią postępującej autodestrukcji. Oczywiście - podkreślam, że nie zawsze, tylko niekiedy.

Nawiązuję do tego angielskiego filmiku, bo oni sami też niekiedy odstawiają lipę, którą demonstracyjnie potrafią wytykać innym. Potwierdzam że fabryka Air Armsa jest jedną z tych które właśnie wypuszczają buble, chyba że...
szczerze mówiąc na sama myśl się wzdrygam, ale jest całkiem możliwe, ze jesteśmy po prostu odbiorcą odrzutów po kontroli jakości.
Wiatrówki są ładne i to jest ich niekwestionowana zaleta. Konkurencja Hatsana okazała się jednak niezbyt znacząca, bo wszystkie PCP nawet z markowymi lufami wymiękają przez AA. I dlatego AA nadal stara się nadążać za popytem.

A czas naprawy... jak w dokumencie gwarancyjnym. Nie mniej nie więcej, czyli w ostatecznym rozrachunku może być nawet bardzo długo. No i oczywiście terminem i sposobem załatwiania reklamacji buduje sobie markę firma dystrybutor, która jednakowoż nie ma konkurencji. I koło się zamyka :(
)><))))*> dobry paprykarz jest szczeciński )><))))*> a dobry pistolet jest austriacki :-)


Awatar użytkownika
nethobbit
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 2012-01-13, 20:21
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: nethobbit » 2012-03-23, 14:41

Mały offtop - Ten k...s rozwalający Polonezy to Jeremy Clarkson z programu Top Gear
NIE DLA ACTA!


roki11
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 2011-10-11, 20:21
Lokalizacja: Bydgoszc
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: roki11 » 2012-03-23, 14:45

ja na razie czekam bo co mam zrobić ale kolega chciał kupić tez w militaria AA4110F
to mu odradziłem i na razie czeka ja prawdo podobnie już tam nic nie kupie, chyba ze w miarę szybko rozwiążę się problem reklamacji pozdrawiam kolegów
aa S410F + hawke sport ic 4-12x50


Awatar użytkownika
Tuco Benedico
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 2008-02-27, 20:16
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Tuco Benedico » 2012-03-23, 15:30

Wg ustawy jest 14 dni na decyzję sklepu w sprawie reklamacji (czy zostanie przyjęta i w jakim trybie) a nie na usuniecie samej usterki. Jeżeli nie było innego zapisu w umowie kupna/sprzedaży temat jest otwarty i wszystko zależy od dobrej woli sklepu. Często naprawa wymaga kilku dodatkowych zabiegów, oczekiwania na części a to wszystko niestety trwa. Oczywiście zawsze można próbować nakłonić sklep do zwrotu wpłaty lub wymiany sprzętu na nowy ale zwykle na próbowaniu się kończy.
Jeżeli zareklamowałeś pojawiająca się rdzę na karabinku to tak jak pisali koledzy siedź cichutko i czekaj na pozytywne zakończenie sprawy bo to nie jest usterka podlegająca reklamacji!
HW 100S, DOT 4-16x42AO MD, Remington 1858 New Army .44, Alamo .45, Smith .50


Awatar użytkownika
Tuco Benedico
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 2008-02-27, 20:16
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Tuco Benedico » 2012-03-23, 15:31

Na Militaria nie masz się co obrażać bo i tak wszystkie AA pochodzą od nich a przynajmniej te z oficjalnej dystrybucji;)
HW 100S, DOT 4-16x42AO MD, Remington 1858 New Army .44, Alamo .45, Smith .50


Dale
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 8801
Rejestracja: 2006-01-13, 18:46
Lokalizacja: Front Wschodni
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: Dale » 2012-03-23, 16:12

roki11 pisze:ja na razie czekam bo co mam zrobić ale kolega chciał kupić tez w militaria AA4110F
to mu odradziłem i na razie czeka ja prawdo podobnie już tam nic nie kupie, chyba ze w miarę szybko rozwiążę się problem reklamacji pozdrawiam kolegów

A wydawało mi się że do zakupu wiatrówki trzeba być pełnoletnim - a tu proszę jaka niespodzianka...
Chłopie zniszczyłeś sobie sprzęt, firma podjęła się reklamacji - choć nie musiała, wysłała do Anglii, pewnie opisując to tak by przeszło u nich (koszty i renoma firmy), a Ty strzelasz im focha - Kolego, jeśli był bym sprzedawcą u Nich, umieścił bym Twoje zdjęcie na tablicy "tych klientów nie obsługujemy" ...


@Mietek5, analogia nie do końca trafna, w samochodzie masz powłokę pod którą może być rdza a w przypadku oksydy, nic się nie ukryje...
- wszystko co dobre, kiedyś się kończy...



Wróć do „Wiatrówki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Yannu i 7 gości