Hatsan AT 44 - ucieka powietrze!

Tematy dotyczące wiatrówek

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Nowy
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 171
Rejestracja: 22 lipca 2004, 20:17
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Hatsan AT 44 - ucieka powietrze!

Post autor: Nowy »

Witam. Jak w temacie, dodam tylko że ten " wyciek" jest od strony portu napełniania. Po nabiciu kartusza jest słyszalny wyraźny syk powietrza i po mniej więcej godzinie mam zamiast 200 poniżej 100 bar.
Kartusz mam wymontowany, powietrze spuszczone do zera, tyle że nie bardzo wiem jak się dobrać do drugiej strony ( od manometru ).
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i podpowie w czym rzecz? Proszę o wszelkie uwagi na temat demontażu.
AA S-400, Webley Xocet i parę innych.
Awatar użytkownika
dagi40
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 534
Rejestracja: 22 listopada 2007, 23:08
Tematy: 18
Lokalizacja: Jarosław
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: dagi40 »

Odpowiedź masz tu
http://forum-bron.pl/viewtopic.php?p=81 ... ht=#816399
Mniej-więcej w połowie strony.
HW35, Walther LGM-2 PCP, Remington New Army .44
Jeżeli włosy są ładne, to nie musi być ich k...wa dużo!
mayu
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 65
Rejestracja: 06 listopada 2009, 20:24
Tematy: 0
Lokalizacja: Podkarpacie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: mayu »

u mnie w takim przypadku wystarczyło dmuchnąć powietrzem przy użyciu komresora i pistoletu do przedmuchiwania od strony portu ładowania (z jednej strony końcówka pistoletu z założonym wężykiem w celu uszczelnienia, z drugiej zatkałem palcem). oczywiście bez powietrza w kartuszu i najlepiej z wykręconym zaworem lub z przynajmniej wciśniętą iglicą zaworu. problem powodował kawałek gumy z o-ringa wtyczki portu ładowania - ot co :)
Nowy
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 171
Rejestracja: 22 lipca 2004, 20:17
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Nowy »

Dzięki. Problem rozwiązany. Przyczyna tkwiła w oringu, który uszczelnia zawór ładujący. Albo ktoś go niedbale zakładał, albo miał małą wadę - niewielki jakby wżer na powierzchni. Rozebrałem, wymieniłem na nowy i po kłopocie. Trzyma jak należy.
AA S-400, Webley Xocet i parę innych.
krecik82-1982
Reactions:
Posty: 6
Rejestracja: 01 listopada 2010, 20:49
Tematy: 0
Lokalizacja: braniewo
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Hatsan AT 44 - ucieka powietrze!

Post autor: krecik82-1982 »

A jaki tam oring tam trzeba założyć? U mnie jest/ została jak by plastykowa tasiemka.
nie oglądaj się za siebie bo ci z przodu ktoś p....
krecik82-1982
Reactions:
Posty: 6
Rejestracja: 01 listopada 2010, 20:49
Tematy: 0
Lokalizacja: braniewo
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Hatsan AT 44 - ucieka powietrze!

Post autor: krecik82-1982 »

Już naprawione... 15 min. roboty. Zwykły oring 5.28x1.78 tam ma być. U mnie że starego oringu została tylko jakby plastykowa tasiemka i stąd nieszczelność.
nie oglądaj się za siebie bo ci z przodu ktoś p....
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wiatrówki”