Hatsan Airtact

Tematy dotyczące wiatrówek

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Tabasco89
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 24
Rejestracja: 02 czerwca 2018, 01:30
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Hatsan Airtact

Post autor: Tabasco89 »

Witajcie. Jestem posiadaczem Hatsana Airtact i moje pytanie brzmi czy wiecie może coś w tym temacie. Poszukałem ale tematu nie znalazłem więc otworzyłem nowy. Chciałbym wymienić sprężynę jednak nie wiem jaki wzór będzie pasował. Sam nie znam się na tym bo to moja pierwsza wiatrówka i chciałbym zadbać o nią od samego początku. Wiem że to nie jakiś luxus bo cena nie powala ale nie o to mi chodziło. To pierwszy karabinek i chciałbym dowiedzieć się czegoś na jego temat. Jeśli ktoś ma jakieś informacje (przydatne bo pewnie usłyszę serię że to badziewie) to będę wdzięczny. Raz jeszcze powtarzam że dopieto zaczynam przygodę ze strzelaniem jakimkolwiek więc proszę o wyrozumiałość jak i rady które mogą mi się przydać w użytkowaniu właśnie Hatsana. Z góry dziękuję
Artemis CR600W + Kandar 4-16x50 AOME
Crosman Summit + Hawke Vantage 3-9x50 OA
AA S400 CLASSIC + Konus Pro 3-12x50 IR
:piwo:
Sigmonium
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 5
Rejestracja: 31 maja 2018, 07:36
Tematy: 0
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

Nie taki znowu badziew

Post autor: Sigmonium »

Witam
Też mam Airtact'a. Dostałem od żony w prezencie na straszliwie okrągłe urodziny. Strzelałem już z ambitniejszych ale tez i z mniej dopracowanych rzeczy. Moja Kasia doszła do wniosku, że trzeba mnie nawrócić...I kupiła mi. Jak już się nauczysz to trzymać przy strzelaniu to jest dosyć celny. Uwaga - kopie. Nie strzelaj z tureckich srutów bo szkoda nerwów. Chyba ze na 10 metrów... Jak chcesz dalej strzelać to exact 4.5/4.51wystarczy. Plastikowy spust wymaga regulacji na dzień dobry. Mała dziurka na imbus po środku spustu. Byle z czuciem i bez przesady.