Kupiłem Steyr LG110

Tematy dotyczące wiatrówek

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Awatar użytkownika
Spidi!
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1851
Rejestracja: 16 października 2012, 00:45
Tematy: 18
Lokalizacja: NS
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Kupiłem Steyr LG110

Post autor: Spidi! »

Dodam jeszcze, że niektóre karabinki LG110 HP w wersji FAC różniły się również komorą strzałową a przede wszystkim zaworem strzałowym.
Rzeczywistość pokazała, że znane wszystkim zawory strzałowe z malutkim oringiem nie wytrzymywały w ponadlimitowych karabinkach.
Początkowo były wersje z zaworem o grubszym oringu a w efekcie zaczęły wychodzić karabinki z zaworem i uszczelnieniem o podobnym rozwiązaniu jak we Waltherach - czyli stożkowy metalowy zawór bez oringu i duże silikonowe uszczelnienie na komorze strzałowej.
mmx01
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 466
Rejestracja: 09 lipca 2014, 20:28
Tematy: 0
Lokalizacja: WuWuA
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Kupiłem Steyr LG110

Post autor: mmx01 »

Panowie i Panie, mozna obejrzec schematy serwisowe i widac ktore numery czesci sa inne ;) sprezyna zbijaka, zbijak, zawor strzalowy. Nalezy tez wyregulowac mechanizm "odrzutu". Zamawiac mozna takie sprawy indywidualnie na terenie Polski, ja zamawialem z Maveny.

Ja bym osobiscie nie konwertowal, chyba ze startuje z pozycji "wysmienitego" i moge wychwycic powtarzalne wady w sprzecie a nie w swojej nieregularnosci (nie wiem czy to slowo :) ).

BR,
M
BN 10-50x60 + CHALLENGE
HW40 + HK3204
Awatar użytkownika
Cin91
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 531
Rejestracja: 24 czerwca 2016, 06:33
Tematy: 0
Lokalizacja: Wyszków/Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Re: Kupiłem Steyr LG110

Post autor: Cin91 »

Po miesiącach testów z całą pewnością mogę stwierdzić, że srebrny transferport z ograniczonym przelotem pogarsza wydajność karabinka. Co prawda ogranicza możliwość FACowania (i to jest główne jego zadanie), ale przy okazji wydłuża cykl strzału, zwiększa kopa i powoduje większe zużycie powietrza.

Najlepsze rezultaty osiągnąłem rozwiercając TP na 3,5mm, czyli o 0.7mm mniej niż ma czarny TP. I każdemu posiadającemu srebrny TP polecam zwiększenie przelotu.
Walther LG400 + Vortex DiamondBack 4-16x44 FFP
Awatar użytkownika
marino
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 76
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 17:51
Tematy: 0
Lokalizacja: Busko
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Kupiłem Steyr LG110

Post autor: marino »

Kolego Cin91
Podpowiedz jak powinny być ustawione sprężyny w regulatorze w LG110?
((())), () () () czy jeszcze inaczej.
I według ciebie jakie ciśnienie najstabilniej przy 16. 3J
LG110, HW100T FSB, H99
Awatar użytkownika
Łysy
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwietnia 2008, 21:00
Tematy: 18
Lokalizacja: Ciechocinek
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Kupiłem Steyr LG110

Post autor: Łysy »

Steyr ma 8 sprężyn talerzowych które fabrycznie ułożone są tak (())(()) , jednak przy tym ułożeniu regulator działa ospale. Dlatego lepiej ułożyć sprężyny w 4 pary, czyli tak ()()()() . Co do ciśnienia to ja w swoim karabinku na świeżych sprężynach i oringach ustawiam 85 - 86 bar. Jak trochę się ułożą to będzie 82-84 bary i taka wartość w moim karabinku działa jak trzeba.
Steyr z krzywą lufą + Vortex PST I
Awatar użytkownika
Spidi!
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1851
Rejestracja: 16 października 2012, 00:45
Tematy: 18
Lokalizacja: NS
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Kupiłem Steyr LG110

Post autor: Spidi! »

Cztery pary dają po prostu największy dystans zestawu sprężyn, dla lekko klapniętych lub gorzej wykonanych to jedyne słuszne ustawienie.
Inne ustawienia sprężyn też dadzą podobną pracę ale będą wymagały dodatkowej podkładki by uzyskać odpowiednią długość zestawu bo kluczem pracy rega jest tutaj odpowiednie wykręcenie śrubki.
Awatar użytkownika
tommylee
Administrator
Administrator
Reactions:
Posty: 2596
Rejestracja: 13 maja 2007, 10:24
Tematy: 159
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Grupa: Administratorzy

Re: Kupiłem Steyr LG110

Post autor: tommylee »

Panowie poczytajcie troszkę o pracy sprężyn talerzowych i prawidłowym ich ułożeniu.
:-D

Przy parzystej liczbie sprężyn talerzowych ustawienie powinno być )()()()( ale steyr ma troszkę mniejszą średnice tłoczka niż zewnętrzną średnicę sprężyny talerzowej.
Przy nieparzystej ()()()( licząc od strony spodu tłoczka.

Podczas parowania sprężyn (())(()) zwiększamy ich siłę w Newtonach x 2 zmniejszając skok i wysokość całego układu.
Nie można ustawiać sprężyn (()()() ponieważ 2 pierwsze będą miały 2 razy większą siłę od pozostałych.
Takie konfiguracje występują ale są ograniczone dodatkowymi podkładkami i dystansami. Nie ma to odniesienia do reduktorów w naszym przypadku.

Zatem najlepsze ustawienie to ()()()() niezależnie czy mamy dyski oryginalne o grubości ścianki 0,65 0,68 lub dostępne na rynku o ściance 0,7 mm :-D
Pozdrawiam Tomek :-)
LG300 XT + LCS 35*45 / Leupold 3-9*33 EFR
http://forum-bron.pl/app.php/rules
realone
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 155
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 23:56
Tematy: 5
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Kupiłem Steyr LG110

Post autor: realone »

Hej , chciałbym policzyć ile razy można napełnić kartusz steyera z butli 6l/300 bar. Czy możecie dać info jaką pojemność ma kartusz ?
Dzięki.
AA PROSPORT + DOT
STEYR CHALLENGE HFT + LEUPOLD EFR
Awatar użytkownika
krajsik
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 55
Rejestracja: 15 stycznia 2012, 14:03
Tematy: 3
Lokalizacja: Częstochowa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Re: Kupiłem Steyr LG110

Post autor: krajsik »

Kartusz 395mm ma 0,206L. Kiedyś sprawdzałem w jakimś kalkulatorze, z butli 6l 300bar napełniając kartusz od 100bar do 200bar wychodzi około 30 ładowań. Nigdy tego nie sprawdzałem czy tak jest rzeczywiście.
Łucznik wz. 70 / Slavia 631 / Steyr FT + Stryker HD
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wiatrówki”